Google display annoncer kan være en utrolig smart måde, at få andres opmærksomhed på. Så hvis du har en bestemt målgruppe, som du prøver at komme nærmere på, er det muligt at fange deres opmærksomhed og interesse via displayannoncer. Det er svært at færdes på nettet i dag, uden at komme til at bemærke alle mulige forskellige reklamer, annoncer og bannere rundt omkring de sider, du surfer på. De er nemlig meget i øjenfaldende, og alt dette er en taktisk metode, for at få flere til at bemærke ens annonceværk. Dog er det vigtigt at understrege, at der er mange måder at gøre det på, for at kunne få din målgruppe til at bemærke dem.
Hvad skal man kigge på?
Ift. Google display annoncer, er det vigtigt at kigge på størrelserne og selve placeringen af google display annoncerne. Det er derfor vigtigt at orientere sig omkring bannerne, og dermed se om de er placeret korrekt. Googles indholdsnetværk er for eksempel et af de mest funktionelle programmer til netop bannerannoncering.
Derudover er det også vigtigt at du overholder Googles krav, for de kan godt stille nogle krav for hvordan tingene skal ordnes, for hvis ikke du overholder deres retningslinjer, risikerer du at annoncerne ikke bliver godkendt, og dermed ikke bliver vist frem. Dette kan også ske, hvis du også beskæftiger dig med annoncering på de sociale medier, som Instagram, Facebook, LinkedIn, Instagram og Youtube. Det er derfor vigtigt at kunne få orienteret sig over de anbefalede pixels og generelle krav til de annoncer, du ønsker at udgive. Dette vil nemlig sørge dig for, at du kan udarbejde din Google display-annoncer på den rigtige måde og i det rigtige format, så annoncerne står korrekt, og bliver vellykkede.
Du kan også altid tage kontakt til et bureau, hvis du ønsker professionel assistance til din markedsføring.
Seneste kommentarer