cdas1

Måske har du netop startet nyt firma, der har fokus på design og bæredygtighed, og ønsker at gøre det mere synligt. Måske har du haft gang i dit firma i længere tid, men har ikke fået den ønskede interesse fra dine potentielle kunder? Så er det måske en ide at kigge på, hvordan du på bedst mulige vis designer din hjemmeside, således at den bliver synliggjort og tiltrækker kunder.

Skab en hjemmeside, der ser lækker ud

Først og fremmest er det vigtigt at have fokus på, hvordan din hjemmeside ser ud. Det der er visuelt behageligt at kigge på, vil holde kunderne på siden. Er din hjemmeside derimod rodet sat op og indeholder farver, der i højere grad provokerer hjernen i stedet for at behage den, vil kunderne i højere grad have tendens til at forlade hjemmesiden. Det generelle indtryk har altså noget at sige, når man bygger en hjemmeside op.

Næste punkt er strukturen på hjemmesiden. Det er således vigtigt, at kunden let og ubesværet kan færdes på siden, uden at fare vild eller på anden vis blive forvirret. Det kan lyde trivielt, men det er ret essentielt for, at man holder på sine kunder.

Sidste punkter handler om blikfang og evnen til at lokke sine kunder det sted hen på hjemmesiden, man ønsker dem. Hav derfor altid fokus på, hvordan du strømligner dine kunders interesse, mod det du ønsker.

Skab en hjemmeside, der tiltrækker besøgende

Næste punkt på dagsordenen i opbygningen er at sikre, at hjemmesiden bliver besøgt. For hvordan sikrer man sig, at siden får besøg? Der er selvfølgelig altid mulighed for at gøre reklame for sin hjemmeside selv, ved at dele den diverse steder.

Men det der virkelig batter noget, hvis du gerne vil gøre din hjemmeside synlig for et bredt spektrum af kunder, er at have fokus på SEO. SEO er søgemaskineoptimering. Der findes firmaer, der specialiserer sig i at udforme specifikke SEO-artikler, der forbedrer netop din hjemmesides synlighed.

computer

Skab en hjemmeside, der har fokus på det, du kan tilbyde

Det vigtigste at have styr på, når du opbygger hjemmesiden, er at have fokus på dit produkt. I dette tilfælde er fokus rettet ind på design og bæredygtighed. Det er derfor virkelig vigtigt at dyrke produktet, man gerne vil sælge, samt budskabet man gerne vil ud med.

Ønsker man for eksempel at lægge fokus på fantastisk fototapet, er det virkelig vigtigt at holde fokus på, hvad produktet kan bruges til og hvordan produktet repræsentere dit firmas budskab om design og bæredygtighed. Fototapet er for eksempel særdeles velegnet til at bruges dekorativt. Tapet med foto eller tapet med billede kan bruges til at få lige nøjagtigt det, man går og drømmer om op på væggen. Derudover er det muligt at få billig fototapet.

Bæredygtighed er et brandvarmt emne

I og med at du har skabt et firma, der bygger på netop design og bæredygtighed, er du garanteret også bevidst om, at dette er to emner, der fylder meget for tiden. Specielt bæredygtighed er meget inde at snakke om, qua den igangværende klimakrise. Dette er rigtig god reklame for netop din hjemmeside, der på mange måder har muligheden for at levere et budskab og et produkt, der står på linje med samfundets tendenser.

CO2-forurening er en af de største syndere, og derfor er der helt essentielt at have fokus på elbiler. Og når man har sagt elbil, skal man naturligvis også eje en lader til elbiler (se evt. the charger). Netop lader til elbiler er i rivende udvikling og bliver både funktionelt- og designudviklet. Det kunne derfor være en god ide at rette fokus mod denne varer, hvis du ønsker tilføje noget til dit firmas sortiment.

elbil