cdas1

Det er kun fantasien, der sætter grænser. Dette ordsprog er velkendt, men ofte svært at praktisere. For når hverdagen rammer, er der mange praktiske hensyn og mentale begrænsninger, der gør, at det kan være svært at tænke stort og i nye baner. Store tanker, der ellers tager dig og dit firma til nye højder og måske endda op et sted, man aldrig havde forestillet sig. 

Frontparti med elevator i Spanien

Tag den kreative ja-hat på 

Forestil dig øvelsen: Lav et nyt design af minelevator.dk. Et firma, der tilbyder montering af elevatorer i bygninger af ældre dato. Et firma, der arbejder intenst med at tilbyde sikre og stabile løsninger til at fragte mennesker og deres ting op og ned i vertikal retning. Der er mange tekniske og økonomiske hensyn at tage i processen med at montere en sådan elevator, der skal have sikkerheden og brugervenligheden i topklasse. 

Hvad har brugerne brug for? 

Firmaet minelevator.dk har i kommunikationsforums artikel om minelevator.dk sat sig for at promovere sine ydelser via online markedsføring. Dette er også en rigtig god ide til at nå ud til mange, der søger på ydelser med montering af elevator. Hvis vi igen taler om at tage den kreative ja-hat på, når det handler om at markedsføre elevatormonteringen, kan man supplere med at tænke i at nå målgrupperne på et mere personligt og nærværende plan. Her ville det være en ide at tage ud til andelsforeningers generalforsamlinger og præsentere de mange fordele, der er ved at have en elevator i ejendommen. 

Lad parkeringsselskabet komme til dig  

Den samme strategi kan parkeringsselskaber, der satser på at nå ud til flere kunder, også benytte sig af. For i sidste ende handler det om troværdighed, tryghed og tillid, når en så vigtig, omkostningstung og sikkerhedsmæssigt udfordrende ydelse skal landes. Når man læser, at et parkeringsselskab satser på markedsføring, kan selskabet, udover online markedsføring, med fordel tage kontakt til et antal ejer – og andelsforeninger, der også har mange ældre beboere boende. 

Altan, parkeringsplads eller flytning? 

Disse beboere står tit i det dilemma, at de bliver nødt til at flytte, når de bliver mere gangbesværede, hvis der ikke er en elevator i bygningen og en parkeringsplads lige nedenfor bygningen. Det er tit ikke ønskværdigt for hverken beboeren eller beboerforeningerne, fordi det samtidig er et hjem gennem mange år, man bliver nødt til at forlade. Her vil en elevator med tilhørende bevogtet parkeringsplads lige nedenfor bygningen være optimal for denne aldersgruppe. 

Luftballoner der parkerer

Børn og barnevogne 

Derudover er mennesker med små børn, der også har barnevognen at ”slæbe på” altid glade for en elevator. De ender også tit med at flytte fra ejendommen, når de får børn, fordi det simpelthen er for besværligt at gå op og ned ad alle trapperne med både barn og barnevogn. Med en elevator i bygningen og en bevogtet p-plads tæt på bygningen kan mange mennesker blive boende til stor gavn for alle parter.